Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 października 2016

"Mój jest ten kawałek podłogi"

Są miejsca i rzeczy na ziemi do których nie chce się wracać. Blog zdecydowanie do nich nie należy. Założyłam bloga 100 lat temu, ale zarzuciłam go przez pisanie magisterki, a później o nim zapomniałam przez zderzenie z postudencką rzeczywistością. Niemniej jednak blog został, wisiał sobie gdzieś w blogosferze, jakby na mnie czekając. Dlaczego wracam? Przede wszystkim dlatego, że mam nowy plan co do swoich włosów, ale o tym kiedy indziej. Po drugie w amoku zakupoholizmu, nabywam w ostatnim czasie milion kosmetyków, a moja opinia o nich nikogo z mojego otoczenia nie interesuje. Także potrzebuję podzielić się swoimi wrażeniami. Przy okazji muszę uporządkować swoje doświadczenia, bo zaczynam się gubić i później sama nie wiem co z czym i do czego. Następnie, potrzebuję obecnie czegoś stałego, czegoś co jest, muszę to kontrolować i będzie na mnie wymuszało pewnego rodzaju aktywność. Czyli mamy tu również funkcję terapeutyczną, rozumiecie. A po czwarte muszę się wyżyć "literacko", w sensie popisać coś trochę. Także tego, witam siebie samą ponownie na blogspocie i tym razem postaram się lepiej ogarnąć. Na blogu będzie wszystko co mi przyjdzie do głowy. Stay tuned xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! Jeśli spodobało Ci się w moich skromnych progach, zapraszam do częstszych odwiedzin i obserwacji. Na pewno się odwdzięczę :-)