Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 listopada 2013

TAG: Liebster Blog Award

Zostałam otagowana przez FreakyGyal, a że podobają mi się takie inicjatywy, gdzie możemy poznać się lepiej, także chętnie odpowiem na zadane pytania i puszczę łańcuszek dalej ;-)





1. Dlaczego założyłaś/eś blog?
Ilość informacji jakie przyswajałam na temat kosmetyków i pielęgnacji była tak duża, że już sama nie wiedziałam co zapisałam w Wordzie czy w zakładkach przeglądarki i potrzebowałam miejsca aby to wszystko uporządkować. Poza tym był też inny prozaiczny powód, mam mało koleżanek, a te które mam nie są zainteresowane pielęgnacją, Tomek zaś nie bardzo chciał słuchać o włosach. Dlatego potrzebuję też miejsca, gdzie mogę się swobodnie wygadać na te tematy.
2. Jakie są twoje 3 największe wady?
Lenistwo to wada najbardziej uprzykrzająca mi życie. Po drugie, jestem nerwowa, za bardzo się wszystkim przejmuję, biorę do siebie i często wynikają z tego niepotrzebne nieporozumienia i kłótnie. Po trzecie, jestem łakoma :-P nie jest to wada, która jest utrapieniem dla społeczeństwa, ale dla mnie samej owszem i bardzo mi przeszkadza.
3. Gdybyś wygrał/a 100 tyś. zł co byś z nimi zrobił/a?
Znajomi założyli fundację dla chorych dzieci, z taką wygraną na pewno choć trochę bym ich wspomogła. Myślę, że kupiłabym jakiś mały samochód, kupiła trochę pierdół dla siebie i rodziny. A resztę bym zainwestowała w jakąś lokatę czy coś takiego i zostawiła na przyszłość jako wkład własny potrzebny do zakupu mieszkania.
4. Gdybyś mogła/mógł wybrać jedną super-moc to jaką być wybrał/a i dlaczego?
Taką moc, abym mogła być w kilku miejscach jednocześnie, np. niektóre zajęcia na uczelni to totalna strata czasu, zostawiałabym wtedy na wykładzie jedną wersję siebie, a sama mogłabym robić to co pożyteczne.
5. Gdybyś mogła/mógł wybrać jeden kosmetyk zupełnie za darmo (niezależnie od jego ceny rynkowej) to jaki byś wybrał/a?
O rany, nie wiem! Poważnie, próbuję coś wymyśleć, jedyne co mi przychodzi do głowy to paletki cieni do powiek Sleeka – WSZYSTKIE paletki oczywiście.
6. Jakie miejsce chciałbyś/chciałabyś odwiedzić i dlaczego?
Na pewno Rosja – bardzo intryguje mnie ten kraj i jego kultura, chociaż w sumie trochę bym się bała tam jechać. Poza tym, Korsyka, piękna wyspa, gdzie jest ciepło, ale nie gorąco i mamy w jednym miejscu i góry i morze, czyli idealne położenie.
7. Kim chciałaś/eś być w dzieciństwie?
Czarodziejką z Księżyca :-D A później prawnikiem i psychologiem, chyba wzięło się to u mnie z jakichś książek, które w wieku 9-10 lat podbierałam mamie i siostrze.
8. Jaki jest twój ulubiony słodycz/fast food lub inna rzecz, której nie powinno się jeść, ale jest zbyt smaczna, żeby z niej zrezygnować?
Żelki! Przy moich wrażliwych i wyjątkowo słabych zębach to dentystyczne samobójstwo, ale nie ma siły, która zabroniłaby mi ich jeść.
9. Skąd wziął się pomysł na twój nick?
Od imienia, nie wysiliłam się w tej kwestii ;-)
10. Gdybyś przez jeden dzień mogła/mógł być inną osobą to kim chciałabyś/chciałbyś być?
Nie wiem czy to o to chodzi w pytaniu, ale na jeden dzień mogłabym być jakimś najlepszym neurochirurgiem i pogrzebać na operacji w czyimś mózgu albo też kardiochirurgiem i zrobić operację na otwartym sercu. Całego życia bym nie wytrzymała takiej presji, ale jeden dzień mógłby być ciekawym doświadczeniem.
11.Gdybyś mogła/mógł zostać bohaterem dowolnej książki lub filmu to jaki byś wybrał/a i dlaczego
Wybrałabym którąś z powieści Aleksandry Marininy z cyklu o Anastazji Kamieńskiej. Rosja, zagadki kryminalne, ściganie typów spod ciemnej gwiazdy – dla mnie bomba!

Moje pytania:


  1. Jakiego rodzaju postu/-ów nigdy nie umieścisz na swoim blogu?
  2. Jaką cechę charakteru cenisz w sobie najbardziej i dlaczego?
  3. Czy zwracasz uwagę na to czy kosmetyk jest testowany na zwierzętach?
  4. Czy interesujesz się sportem, uprawiasz lub uprawiałaś jakąś dyscyplinę sportową?
  5. Festiwale muzyczne (typu Woodstock, Open’er itp.) – tak czy nie? Dlaczego?
  6. Jakimi słowami/mottem/cytatem kierujesz się w życiu?
  7. Kino czy teatr?
  8. Jakie zajęcie jest dla Ciebie najbardziej odprężające, relaksujące?
  9. Czy masz swój niezastąpiony kosmetyk do którego zawsze wracasz?
  10. Co chciałabyś wprowadzić do swojej diety, a co w niej ograniczyć i dlaczego?
  11. Kogo ze sławnych osób uważasz za ideał pod względem wyglądu? Wybierz kobietę i/lub mężczyznę.
A nominuję i zapraszam do zabawy:
http://siokoskokoslife.blogspot.com/ (oczywiście nominuję obie siostry osobno ;-))

oraz każdą i każdego z Was kto ma chęć wziąć udział w takiej zabawie :-)
Dobrego wieczoru!

10 komentarzy:

  1. też lubię żelki pod każda postacią

    OdpowiedzUsuń
  2. baaardzo dziękuję za "nominację" :D Postaram się jak najszybciej zrobić ten tag! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałam zostać Czarodziejką... ale o ile się nie mylę z Marsa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sprawa ;)
    http://lula-and-her-lullaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pomysł z super-mocą bycia jednocześnie na wykładzie i poza nim to chyba bym nie wpadła, a też bym chciała taką mieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dziękuję za nominację, właśnie produkuję post z odpowiedziami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :-) odpowiedziałam na Twoje pytania :)

    PS też kiedyś chciałam być Czarodziejką z księżyca :D ale potem weterynarzem. Skończyło się na tym, że jestem nauczycielką :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana bardzo dziękuję Ci za nominację! :* :* :*
    Wczoraj odpowiedziałam na 11 pytań i zamieściłam post, więc mam nadzieję, że nie pogniewasz się, jeśli na nich poprzestanę <3
    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ci pięknie za nominację, ale niestety z braku czasu tym razem nie wezmę udziału w LBA :(

    pozdrawiam ciepło,


    SiokosKokosLife

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Ci pięknie za nominację, ale niestety z braku czasu tym razem nie wezmę udziału w LBA :(

    pozdrawiam ciepło,


    SiokosKokosLife

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! Jeśli spodobało Ci się w moich skromnych progach, zapraszam do częstszych odwiedzin i obserwacji. Na pewno się odwdzięczę :-)