Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 listopada 2013

DM-owe dobrocie.

Jak widzicie zmieniłam nagłówek bloga. Przy moim braku talentu artystycznego i ograniczonej wyobraźni, wyszło mi coś takiego. Co myślicie? Może być na razie czy mnie poniosło nieco? Przyjmę każdą krytykę na klatę ;-)

Dzisiaj będę się chwalić ;-) Jakiś czas temu odwiedziła nas Mama mojego T., która mieszka w Niemczech. Od dwóch lat za każdym razem przywoziła nam żele pod prysznic i żele do mycia twarzy Balei. Ale jak tylko zwęszyłam w Internecie, że DM nie kończy się na samych żelach, to bardzo chciałam złożyć u Pani Mamy jakieś większe zamówienie. Tylko, że zawsze jest mi głupio zawracać jej głowę moimi zachciankami, także tylko tak przebąkiwałam o tych kosmetykach. Poprzednio poprosiłam o kilka konkretnych rzeczy, ale już więcej nie chciałam nadużywać uprzejmości Pani Mamy. No i teraz mam za swoje, za każdym razem dostaję pełny karton kosmetyków :-D


Jak zawsze zestaw żeli do kąpieli. Uwielbiam je! Po raz pierwszym będę miała do czynienia z mleczkiem pod prysznic, jestem ciekawa jak się sprawdzi.


 Kakaowe masło do ciała i krem z masłem Shea. Muszą poczekać na swoją kolej.


Masło do ciała firmy Logona. Jest to kosmetyk o pięknym, naturalnym składzie i z tego co sprawdzałam, wcale nie najtańszy. Nie mam zielonego pojęcia skąd Mama T. je wytrzasnęła, ale bardzo się ucieszyłam.


Tradycyjnie żele do mycia twarzy, które głównie używa T., ja sięgam po nie raz na jakiś czas, ponieważ mają w sobie peelingujące drobinki. Do tego też mój ulubiony peeling z aloesem.


Żele do golenia, używam męskich, bo moim zdaniem są lepsze ;-) Jest ich więcej, ale nie chciałam dublować kosmetyków na zdjęciu.

Nie udało się znaleźć kremu pod oczy z jagodami Goji Alverde, który polecała Arienai, może uda się następnym razem. I tak bardzo się cieszę z tych prezentów, spokojnie mogę dać sobie bana zakupowego na listopad :-D

Znacie kosmetyki Balei? Które lubicie najbardziej?

Pozdrowienia!

11 komentarzy:

  1. Ja te kosmetyki znam tylko z blogów:) Słyszałam o nich dużo dobrego. Dostałaś niezłą paczkę do testów..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są godne uwagi, choć nie są oczywiście niezastąpione ;) jak chcesz to mogę coś Ci podesłać :D

      Usuń
  2. zazdroszczę Ci, że masz takiego "dostawcę" :D
    nagłówek bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka nagroda, że wytrzymuję z T., bo czasami jest nieznośny i jego Mama dobrze o tym wie :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. oj, też by mi się przydał taki prezent :) na szczęście już powolutku planuję podróż do Niemiec do kolezanki i coś czuję, że pozbędę się wtedy części oszczędności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym osobiście odwiedzić DM :D powiem Ci, że portfel aż tak bardzo nie powinien ucierpieć, bo Balea jest śmiesznie tania :) Alverde trochę bardziej się ceni. Coś takiego jak Isana i Alterra w Rossmannie :)

      Usuń
  4. ładny nagłówek - jesteś zbyt skromna :) serio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie słowa, dziękuję! :))

      Usuń
  5. ale skarby! Przydałaby mi się taka miła Pani, która by mi coś przywiozła :)
    nagłówek fajny, aż się zdziwiłam jak weszłam i myślę, że mi się strony pomyliły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Trochę mi się poszczęściło z tymi prezentami, kiepsko u mnie z wygrywaniem czegokolwiek, to chociaż tyle mi życie rekompensuje :D

      Usuń
  6. Ja już złożyłam zamówienie u mojej Pani Mamy i czekam na dostawę :D Musze w końcu wypróbować na sobie te dobroci :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! Jeśli spodobało Ci się w moich skromnych progach, zapraszam do częstszych odwiedzin i obserwacji. Na pewno się odwdzięczę :-)