Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 sierpnia 2013

3...2...1... Gotowi? START!

Witam wszystkich, mam na imię Beata, mieszkam i studiuję we Wrocławiu. Długo zastanawiałam się czy założyć bloga, jednak natłok informacji jaki od jakiegoś czasu do mnie dociera jest tak duży, że muszę gdzieś to uporządkować. O jakie informacje chodzi?

Otóż, w maju bieżącego roku postanowiłam wprowadzić w swoją codzienność bardziej świadomą pielęgnację w każdym aspekcie. Dotyczy to zarówno twarzy, ciała, włosów jak i odżywiania i zadbania o swój organizm od wewnątrz. Można się spodziewać, że najobszerniejszym źródłem stał się dla mnie internet, a stąd już bliziutko do blogów kosmetycznych i do Włosomaniaczek. I tutaj słowo "źródło" nie oddaje tego, co stało się dalej. To był istny rwący potok i możecie się domyślać jakie były tego skutki: zakupowy szał drogeryjnoapteczny, wbijanie sobie na głowę niezliczonej ilości jajek, nakładanie na twarz wszystkiego co znalazłam w lodówce czy szafkach kuchennych, itp. Chłopak nie bardzo rozumiał co się ze mną dzieje, ale jest bardzo cierpliwy i już przestało go dziwić gdy na pytanie "po co Ci ta jakaś kozieradka", odpowiadam: "na włosy, a w sumie to na twarz też da radę, czekaj poszukam czy działa na cellulit" ;-)

Wiele rzeczy zapisywałam sobie w Wordzie, głównie przepisy na domowe mikstury. Jednak w ten sposób nie chciało mi się prowadzić żadnego dziennika, planów pielęgnacyjnych i siłą rzeczy brakowało mi analizy i porównania co faktycznie na mnie działa, a co jest do bani. Stąd powstała idea bloga, gdzie mam zamiar umieszczać subiektywne spostrzeżenia na temat kosmetyków z serii DIY, jak i tych dostępnych w sklepach, a także uporządkować swoją wiedzę i dalej ją poszerzać.

Mam nadzieję, że ten przydługawy wstęp jest początkiem fajnej przygody, a także liczę, że uda mi się tutaj uwić dla siebie przytulne, wirtualne gniazdko.

Uściski!


PS póki co, stawiam na minimalistyczny lay-out, ponieważ kompletnie nie ogarniam jak to wszystko ustawić, mimo, że swego czasu trochę się bawiłam htmlem. Dlatego na razie nie zważajcie na brak walorów estetycznych, postaram się jak najszybciej coś z tym zrobić. Za to wszelkie wskazówki mile widziane ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! Jeśli spodobało Ci się w moich skromnych progach, zapraszam do częstszych odwiedzin i obserwacji. Na pewno się odwdzięczę :-)